آیفون iphone

  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • برنامه دوربین را باز کنید و کد QR خود را اسکن کنید.
  • اگر از iPhone با iOS 17.4 یا بالاتر استفاده می‌کنید و یک کد QR از شرکت مخابراتی خود در ایمیل یا از صفحه وب شرکت مخابراتی دریافت می‌کنید، کد QR را لمس کرده و نگه دارید، سپس روی افزودن eSIM ضربه بزنید.
  • روی Continue در پایین صفحه ضربه بزنید.
  • روی Add Cellular Plan ضربه بزنید.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.

سامسونگ samsung

  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • به Setting > Connetion > sim manager بروید.
  • روی eSIM ضربه بزنید سپس گزینه اسکن کد
  • روی Add Cellular Plan ضربه بزنید. QR را انتخاب کنید.
  • کد QR را اسکن کنید.
  • طرح تلفن همراه‌تان به‌طور خودکار در سیم‌کارت شما بارگیری و فعال می‌شود.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.

شیائومی xiaomi

  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • به Setting > Network & Internet بروید.
  • به mobil network > Celluar Data بروید.
  • Add Carier را انتخاب کنید.
  • کد QR را که توسط ارائه دهنده شبکه eSIM به شما ارائه شده است را اسکن کنید.
  • شرایطی را که پس از اتمام کار ظاهر می شوند را بپذیرید.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.

هوآوی huawei

  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • به Setting > Connetion > sim manager بروید.
  • به SIM 2 > Add eSIM بروید.
  • کد QR را که توسط ارائه دهنده شبکه eSIM دریافتی از حامل شبکه خود را اسکن کنید.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.
برای آیفون
  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • برنامه Setting را باز کنید، سپس روی General ضربه بزنید.
  • روی شماره مدل ضربه بزنید تا به ترکیب AXXXX تغییر کند.
  • اگر شماره مدل با هیچ یک از دستگاه‌های چین، هنگ کنگ و ماکائو مطابقت ندارد، دستگاه شما باید با eSIM سازگار باشد.
  • در مرحله بعد، با دنبال کردن مراحل زیر متوجه شوید که آیا آیفون شما توسط شرکت مخابراتی قفل شده است یا قفل آن باز است.
  • برنامه Setting را باز کنید، سپس روی General ضربه بزنید. اسکرول کنید و به دنبال قسمت Carrier Lock بگردید. اگر هیچ محدودیتی برای سیم کارت در کنار قفل حامل ظاهر نشود، قفل آیفون شما باز می‌شود.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.
برای iPad
  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • برنامه Setting را باز کنید، سپس روی General ضربه بزنید.
  • روی شماره مدل ضربه بزنید تا به ترکیب AXXXX تغییر کند.
  • اگر شماره مدل با هیچ یک از دستگاه‌های چین، هنگ کنگ و ماکائو مطابقت ندارد، دستگاه شما باید با eSIM سازگار باشد.
  • برای بررسی اینکه آیا دستگاه اندرویدی شما از فناوری eSIM پشتیبانی می‌کند، مراحل زیر را دنبال کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که مراحل ممکن است برای دستگاه شما قابل اجرا باشد یا نباشد. بهترین راه برای تأیید قابلیت eSIM هنوز از طریق سازنده دستگاه، فروشنده یا شرکت مخابراتی اصلی شما است.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.
برای دستگاه‌های Samsung Galaxy
  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • برنامه Setting را باز کنید، سپس روی Connection ضربه بزنید.
  • اگر افزودن eSIM در دسترس باشد، دستگاه شما احتمالاً از سیم‌کارت‌های الکترونیکی پشتیبانی می‌کند.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.
برای دستگاه‌های Google Pixel
  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • برنامه Setting را باز کنید، سپس روی Connection ضربه بزنید.
  • روی علامت + کنار سیم‌کارت ضربه بزنید. eSIM اگر صفحه اتصال به شبکه تلفن همراه دارای عبارت «دانلود سیم کارت به جای آن است؟» است. گزینه، دستگاه شما قابلیت eSIM را دارد.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.
برای سایر دستگاه‌های اندرویدی
  • ابتدا از وصل بودن دستگاه خود به اینترنت از طریق Wi-Fi مطمین شوید.
  • بهتر است از فیلتر شکن نیز استفاده نمایید چرا که سرویس دهنده برخی اپراتورهای eSIM فیلتر شده اند.
  • در صورت بروز اشکال در نصب می توانید در بخش ورود کاربر، در بخش درخواست پشتیبانی، مشکل خود را ثبت کنید و یا با شماره پشتیبانی 09203118280 تماس بگیرید.
  • *#06# را شماره‌گیری کرده و دکمه تماس را فشار دهید.
  • اگر دستگاه شما با eSIM سازگار است، باید بتوانید شماره شناسایی یکتا eSIM (EID) دستگاه خود را مشاهده کنید.
  • برای استفاده از سیم‌کارت الکترونیکی، قفل دستگاه شما نیز باید توسط شرکت مخابراتی باز باشد. این به شما امکان می‌دهد از چندین سیم‌کارت و یا eSIM از اپراتورهای مختلف استفاده کنید. این مراحل را دنبال کنید تا بررسی کنید که آیا دستگاه اندرویدی شما unlock است یا خیر.
  • سیم کارت گوشی خود را بردارید. سیم کارت را با سیم کارت دیگری از یک شرکت مخابراتی دیگر جایگزین کنید.
  • اکنون می‌توانید ببینید که نام شرکت مخابراتی در بالای صفحه اصلی شما تغییر کرده است.
  • حالا یک تماس بگیرید.
  • اگر تماس وصل شد، قفل گوشی شما باز می‌شود. اگر در حال حاضر نمی‌توانید تماس برقرار کنید، تلفن به اولین شرکت مخابراتی قفل شده است. در این لحظه، ممکن است اعلانی را نیز روی صفحه مشاهده کنید که می‌‌گوید گوشی قفل است.
  • در زمان استفاده از eSIM حتما توجه داشته باشید که امکان Data Roaming در تنظیمات برای این سیم کارت مجازی فعال باشد.